Цього року ми стали свідками бурхливого розвитку брендів, натхнених ідеєю усвідомленості, але що, якщо ви не знали, що вирішили приєднатися до руху «Zen-out»?
Минулого тижня бренд чаю Pure Leaf ризикнув, організувавши акцію «Tea Break», покликану подарувати ньюйоркцям мить спокою. Як? Заблокувавши їхні телефони.
Так, згідно з даними загальнонаціонального опитування, 76% людей почуваються краще після навіть короткої перерви, тому бренд встановив на громадській площі Нью-Йорка автомат, оснащений великим екраном і сейфом, а також диван, накритий парасолькою, і маленький столик, а потім сховався за лаштунками, щоб спостерігати за тим, що відбувається.
Зацікавлені споживачі обережно підходили до екрану, який запрошував їх покласти телефон на зарядну панель у сейфі, щоб почати. Потім скринька зачинялася, а на екрані з’являлася іконка замка і повідомлення «Почніть перерву на чай». Після цього видавалася пляшка чаю Pure Leaf.
Протягом наступних 10 хвилин учасник не мав іншого вибору, як сісти і насолодитися напоєм. Коли час закінчився, дверцята сейфа відчинилися, і вони могли продовжувати свій день, сподіваючись, що відчувають себе бадьорими.