У той час як поштові скриньки завалені цифровими повідомленнями, деякі бренди роблять ставку на повернення до паперу.
У рамках кампанії, розробленої агентством Uncommon, страхова компанія Hiscox надіслала деяким своїм клієнтам досить незвичайний лист. У конверті міститься лист, просочений вином, з частково стертим текстом і видимими слідами червоної рідини. Ефект такий, що можна подумати про помилку при доставці, доки не прочитаєш підпис: «Одна випадкова подія, як келих бордоського вина, може коштувати дорожче, ніж ви думаєте».
Ключова ідея компанії — використати незначну побутову подію (в даному випадку розлите вино) для підвищення обізнаності про іноді дорогі пошкодження цінних речей. Розумний натяк на майно, яке саме і покриває договір Hiscox: перські килими, кашемірові пальта або колекції вин.
Кампанія грає одночасно на змісті та формі. Щодо змісту, вона нагадує, що деякі предмети повсякденного вжитку заслуговують на спеціальне страхування. Що стосується виробництва, агентство не обмежилося імітацією ефекту: для кожного листа було використано справжнє червоне вино.