Спорт, пиво та крижана ванна: Coors Light запропонував зануритися в голову футболіста
11 Лип 2025, 18:27

Спорт, пиво та крижана ванна: Coors Light запропонував зануритися в голову футболіста

В американського футболіста Патріка Махомеса така фан-база, яка дуже подобається брендам пива. Але в рекламі NFL у США є певні обмеження щодо зйомок спортсменів. Проте Coors Light та агенція Mischief @ No Fixed Address обходять це з 2021 року, залучаючи Махомеса до своїх нестандартних ідей для бренду, таких як продаж ліхтариків чи закопування реклами в землю, поки футболіст не піде на пенсію.

Зараз Mischief і Coors Light зробили крутість Махомеса головною темою нової кампанії, адже у США літо, спортсмени відомі тим, що охолоджують травми в крижаних ваннах, а Патрік має репутацію дуже спокійної людини. Тому бренди створили величезну крижану ванну під назвою The Patrick Plunge та ролик, що запрошує людей зануритися в голову футболіста, щоб стати такими ж спокійними, як він.

Встановлена 19 липня у розважальному центрі, ванна дозволить 60 фанатам зробити занурення за пожертву в $15 на благодійність — фонд Махомеса для дітей The 15 and the Mahomies Foundation.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Для тих, хто не зможе приїхати до Канзас-Сіті, Coors Light також продає 45 міні-версій Patrick Plunge — кухлів у вигляді голови Махомеса за $40 кожен, а всі кошти також підуть на користь фонду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео