Для BRO: creative agency 2025 рік розпочався із великих змін, а саме — переїзду головного офісу зі Львова до Києва. На цьому масштабування не завершилось: агентство поділилось у своїх соцмережах здобутками тендерного сезону.
Серед них — початок співпраці із Doritos, Atlas Festival та HiPP у відділі Brand Content. Також перемогою закінчився тендер із брендом італійської техніки De’Longhi, з яким BRO: вже активно працює над веденням соцмереж та інфлюенс-маркетингом.
Креативний відділ Brand Strategy також здобув нового партнера — бренд BIC, з яким команда встигла реалізувати кейс у продуктовому дизайні.
Варто згадати і про два успішні та ефективні флайти, які пройшли із залученням Brand Communication відділу.
- Для Bolt & Sense Bank BRO: creative agency провели інфлюенс-кампанію, за підсумками якої перевиконали KPI по контактах майже на 2 млн.
- Для Lay’s команда BRO: сапортила національне UCL-промо у ТікТок, а саме — працювала над розробкою та інфлюенс-пушем гри-маски, скориставшись якою, учасники мали змогу виграти футболку зі справжнім автографом Мессі.
А також після третьої поспіль перемоги у тендері МХП BRO: отримали у портфель партнерів бренд «Бащинський».
Команда агентства планує лише збільшувати оберти та множити співпраці у другому півріччі 2025 та вже готується до тендерного сезону, який, вони впевнені, принесе нові перемоги.