Про переїзд, тендери та творчі співпраці: що нового у BRO: creative agency
11 Лип 2025, 11:00

Про переїзд, тендери та творчі співпраці: що нового у BRO: creative agency

Для BRO: creative agency 2025 рік розпочався із великих змін, а саме — переїзду головного офісу зі Львова до Києва. На цьому масштабування не завершилось: агентство поділилось у своїх соцмережах здобутками тендерного сезону.

Серед них — початок співпраці із Doritos, Atlas Festival та HiPP у відділі Brand Content. Також перемогою закінчився тендер із брендом італійської техніки De’Longhi, з яким BRO: вже активно працює над веденням соцмереж та інфлюенс-маркетингом.

Креативний відділ Brand Strategy також здобув нового партнера — бренд BIC, з яким команда встигла реалізувати кейс у продуктовому дизайні. 

Варто згадати і про два успішні та ефективні флайти, які пройшли із залученням Brand Communication відділу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

  • Для Bolt & Sense Bank BRO: creative agency провели інфлюенс-кампанію, за підсумками якої перевиконали KPI по контактах майже на 2 млн.
  • Для Lay’s команда BRO: сапортила національне UCL-промо у ТікТок, а саме — працювала над розробкою та інфлюенс-пушем гри-маски, скориставшись якою, учасники мали змогу виграти футболку зі справжнім автографом Мессі.

А також після третьої поспіль перемоги у тендері МХП BRO: отримали у портфель партнерів бренд «Бащинський».

Команда агентства планує лише збільшувати оберти та множити співпраці у другому півріччі 2025 та вже готується до тендерного сезону, який, вони впевнені, принесе нові перемоги.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео