Підтримуючи культурну актуальність своєї сміливої бренд-платформи, KFC у співпраці з креативним агентством Courage Inc. запустила нову зухвалу креативну кампанію «Sorry Manners», яка кинула виклик столовому етикету та з гордістю поділилася беззастережною радістю від насолоди ласування KFC.
Знятий у вигляді манірної та консервативної вечері у стилі серіалу «Бріджертони», ролик під назвою «Sorry Manners» перевернув із ніг на голову вишукані обідні ритуали, коли гості відмовилися від правил етикету на користь поглинання KFC руками, адже коли йдеться про страву, яку так хочеться їсти, стримуватися — не вихід.
За словами креаторів, ця кампанія народилася з простої, але потужної істини: KFC — це не те, що можна ввічливо з’їсти. Вона проста, весела і є свіжим способом привернути увагу до одного з найстаріших і знакових слоганів у бізнесі KFC: «Це смачно, аж пальці оближеш».
До речі, ролик знімали у Празі, використовуючи історичну архітектуру та елементи дизайну, орієнтовані на відповідну епоху, щоб візуально підкреслити контраст між елегантністю та поблажливістю, стриманістю та чистою, смачною відмовою від реальності.
У результаті вийшла класна реклама, яка втілила задум KFC як бренду, що готовий порушувати традиції, щоб залишатися вірним своєму культовому смаку.