«Формула-1» явно намагається забезпечити майбутнє своєї фан-бази, звертаючись до молоді через грайливі, несподівані колаборації. Цього разу у центрі уваги LEGO.
Компанія LEGO розширила свою співпрацю із «Формулою-1», спроєктувавши та виготовивши трофеї для подіуму Гран-прі Великої Британії у Сільверстоуні.
Трофеї, навіть копія культового RAC Cup для переможця перегонів, були повністю побудовані з цеглинок LEGO. Всього знадобилося 2 717 елементів, 7 конструкторів на чолі з дизайнером Семюелем Лілторпом Джонсоном та 210 годин на створення набору з чотирьох нагород вагою по 2 кг кожен.
Кубки оздобили репліками болідів та квітами із тематичних наборів LEGO, а знамениті цеглинки прикрасили верхівки трофеїв. Цікаво також, що «ручки» нагород — це стовбури пальм та динозаврові хвостики.
Ця подія відзначила 75-ту річницю першої в історії гонки «Формули-1», що відбулася на цьому ж автодромі у 1950 році.
За даними Sports Pro, кількість молодих вболівальників «Формули-1» різко зросла, особливо завдяки TikTok, Instagram та YouTube. Понад 50% підписників «Формули-1» у TikTok і 40% підписників в Instagram молодші 25 років.
Документальний серіал Netflix «Жени, щоб вижити» також був відзначений за охоплення вікової категорії 16-35 років, завдяки чому залученість цієї групи зросла на 77%.