Раніше Burberry був класичним британським брендом, який асоціювався з королівською родиною, вищими класами та консерватизмом. Але це вже не так.
Бренд опинився у cамому серці модної поп-культури завдяки рекламі, що апелює до молоді, яка не відстає від трендів.
Рекламний ролик «Burberry Festival» — це відвертий погляд на сезон британських фестивалів моди та ностальгічну, але сучасну данину британському культурному рухові 1990-х років, відомому як Cool Britannia.
Кампанія підкреслює незмінний вплив Burberry на музику та молодіжну культуру, зміцнюючи його позицію як невід’ємного елементу одягу для відвідувачів фестивалів.
Родзинкою кампанії є Ліам Галлагер у парці Burberry з весняно-літньої колекції 2018 року, яка буде перевидана обмеженим тиражем по всьому світу з липня.