Із люксу в поп-культуру: як Burberry став трендом молоді
04 Лип 2025, 11:28

Із люксу в поп-культуру: як Burberry став трендом молоді

Раніше Burberry був класичним британським брендом, який асоціювався з королівською родиною, вищими класами та консерватизмом. Але це вже не так.

Бренд опинився у cамому серці модної поп-культури завдяки рекламі, що апелює до молоді, яка не відстає від трендів.

Рекламний ролик «Burberry Festival» — це відвертий погляд на сезон британських фестивалів моди та ностальгічну, але сучасну данину британському культурному рухові 1990-х років, відомому як Cool Britannia.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія підкреслює незмінний вплив Burberry на музику та молодіжну культуру, зміцнюючи його позицію як невід’ємного елементу одягу для відвідувачів фестивалів.

Родзинкою кампанії є Ліам Галлагер у парці Burberry з весняно-літньої колекції 2018 року, яка буде перевидана обмеженим тиражем по всьому світу з липня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео