Культовий серіал «Сімпсони» офіційно перейшов з телеканалу Channel 4 на E4, і щоб відзначити цей перехід, внутрішнє агентство Channel 4 4creative випустило сміливе переосмислення культової заставки серіалу — вщерть наповнене брендингом E4.
Виконавчий креативний директор 4creative влучно описав цю ідею: «Ми взяли найбільш культову заставку в історії телебачення і засипали її такою кількістю E4, що це межувало з вандалізмом».
Креативники зізналися, що не вірили у те, що настільки абсурдна, хоч і вдала ідея, отримає «зелене світло». Коли ж Gracie Films і Disney таки схвалили проєкт, вони були шоковані, але вдячні за можливість «з любов’ю зіпсувати» культову заставку.
Тепер, коли «Сімпсони» виходять на E4, британська аудиторія побачить знайомий Спрингфілд у новому, зухвалому стилі — з великою дозою фіолетового.