Український масмаркет-бренд Cher’17 представив дотепну рекламну кампанію «Шопінг коли завжди», яка з гумором демонструє: вигідні покупки не обирають часу, а важливі життєві моменти — не завадять стилю. Навіть навпаки.
У першому ролику головні герої — Таня Парфільєва та Іван Кришталь — стоять у РАГСі за крок до «так». Але коли настає вирішальна мить, замість відповіді інфлюенсерка зависає у телефоні, оформлюючи замовлення на сайті Cher’17.
Другий ролик розігрує вже інший сценарій: заступницю управління освіти вигаданого міста Черсімнадцяцьк Галину Феліксівну викликають на сцену для вручення почесної грамоти. Але сцену вона ігнорує, бо зайнята важливішим — додає речі до кошика на сайті бренду.
Кампанія з іронією висміює нашу залежність від онлайн-шопінгу, водночас романтизуючи його як частину повсякдення. Адже вигідні знижки та новинки — це нова форма персонального тріумфу, навіть якщо навколо триває шлюбна церемонія чи офіційне нагородження.