Пікачу та Снорлакс: МОЗ Японії використало покемонів для просування культури сну
02 Лип 2025, 16:27

Пікачу та Снорлакс: МОЗ Японії використало покемонів для просування культури сну

У Японії навіть покемони дуже серйозно ставляться до своєї місії у сфері охорони здоров’я. Міністерство охорони здоров’я призначило Пікачу та Снорлакса «амбасадорами сну» у рамках національної кампанії, спрямованої на заохочення кращих звичок відпочинку серед дітей та підлітків. Це мила, стратегічна і дуже японська кампанія.

Своєю заразливою енергією Пікачу втілює ентузіазм повсякденного життя, а Снорлакс, відомий своєю здатністю проспати все, що завгодно, символізує насолоду від відпочинку. Разом вони утворюють ідеальний дует, щоб донести важливу ідею: хороший сон — запорука міцного здоров’я.

Згідно з дослідженнями, Японія має один із найнижчих показників тривалості сну в розвинених країнах світу — лише 7 годин 42 хвилини на добу. Це тривожна цифра, особливо для дітей молодшого віку.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми, уряд скористався популярністю покемонів, а також успіхом мобільної гри «Pokémon Sleep», яка дозволяє у цікавий спосіб відстежувати нічні звички.

Кампанія триватиме впродовж літа, із заходами у школах, акціями у громадському просторі та широким цифровим розповсюдженням. Усе для того, щоб змінити сприйняття сну, який занадто часто сприймається як обмеження, на щось цінне, радісне та необхідне.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео