У Японії навіть покемони дуже серйозно ставляться до своєї місії у сфері охорони здоров’я. Міністерство охорони здоров’я призначило Пікачу та Снорлакса «амбасадорами сну» у рамках національної кампанії, спрямованої на заохочення кращих звичок відпочинку серед дітей та підлітків. Це мила, стратегічна і дуже японська кампанія.
Своєю заразливою енергією Пікачу втілює ентузіазм повсякденного життя, а Снорлакс, відомий своєю здатністю проспати все, що завгодно, символізує насолоду від відпочинку. Разом вони утворюють ідеальний дует, щоб донести важливу ідею: хороший сон — запорука міцного здоров’я.
Згідно з дослідженнями, Японія має один із найнижчих показників тривалості сну в розвинених країнах світу — лише 7 годин 42 хвилини на добу. Це тривожна цифра, особливо для дітей молодшого віку.
Щоб привернути увагу до цієї проблеми, уряд скористався популярністю покемонів, а також успіхом мобільної гри «Pokémon Sleep», яка дозволяє у цікавий спосіб відстежувати нічні звички.
Кампанія триватиме впродовж літа, із заходами у школах, акціями у громадському просторі та широким цифровим розповсюдженням. Усе для того, щоб змінити сприйняття сну, який занадто часто сприймається як обмеження, на щось цінне, радісне та необхідне.