Нова кампанія агенції Wieden + Kennedy та Nike лякає. Це не схоже на спортивну кампанію. Нічого схожого на кампанію Nike. Це божевільна данина поваги гравцям, маніфест, який оспівує стиль гри найжорстокіших і найкреативніших спортсменів світу, повертаючи задоволення від гри у футбол. Це виклик наступному поколінню гравців — бути «scary good».
Суть кампанії «Scary Good» втілена у стилізованому ролику, у якому поєднано футбольні історії з жанрами нічного телебачення: фільмами жахів, дивакуватою рекламою, телепередачами з екстрасенсами та мультфільмами для дорослих.
Гравців та вболівальників закликають ставати тими, хто перетворює гру на кошмар для суперників. У Nike наголошують: нова ера футболу демонструє невпинне прагнення бренду просувати гру вперед за допомогою творчого самовираження та інновацій, підкріплених глибокими зв’язками за межами поля.