Як медійно підсвітити подію без самої події: кейс Нової пошти та UK comms 
27 Чер 2025, 14:53

Як медійно підсвітити подію без самої події: кейс Нової пошти та UK comms 

Як провести вручення відзнак волонтерам, якщо урочисту церемонію скасовано, дедлайни тиснуть, а нагородження має відбутися в 13 містах одночасно?

У 2025 році команда комунікаційної агенції UK comms отримала виклик: організувати вручення відзнаки «Варті» від Нової пошти, проте не так, як у попередні роки. Без сцени — але щоб про це говорила вся країна.

Комунікаційники поділились, як їм вдалося організувати захід без фізичної події.

Без церемонії, але з емоціями

Ключовою ідеєю цьогорічного заходу обрали рух уперед. Стійкість волонтерів, які безперервно працюють вже понад 10 років, підкреслював слоган «Варті. Рухатись далі». Ця концепція стала основою всього — від промовідео до дописів у соцмережах, дизайну сайту й нагород. 

Коли в процесі роботи клієнт вирішив відмовитися від офлайн-заходу, у комунікаційників виникли питання: як вручити нагороди, якщо переможці перебувають по всій Україні та при цьому зберегти емоційність моменту? Як донести волонтерам глибину вдячності українців? Як зробити цей день не менш знаковим, ніж у попередні роки? 

Так виникла ідея знайти й залучити людей, отримати відзнаку з рук яких буде особливо приємно. Волонтерів нагороджували ті, хто сам став символом сили й руху вперед — військові, музиканти, медійники, активісти. Наприклад, в Одесі — захисник острова Зміїний Влад Задорін, у Києві — гурт «Курган і Агрегат».

Вебсайт за лічені дні: номінування, голосування, переможці

Щоб залучити українців до вибору переможців волонтерської відзнаки «Варті», UK comms запустила сайт премії — з оновленим функціоналом і ширшим переліком категорій. 

Цього року відбір відбувався у два етапи: спершу номінування волонтерів, фондів та організацій, а потім — народне голосування за фіналістів. 

Новий підхід забезпечив активніше залучення аудиторії та створив додаткові інформаційні приводи для комунікації в медіа. Сайт розробили за дев’ять днів. Візуально він зберіг стиль попередніх років, однак технічно був створений з нуля.

Коли одна історія показує силу всіх: відео про шлях волонтерки

Для промоції відзнаки UK comms разом з Auroom Films створили відеоісторію волонтерства — від перших кроків до масштабних ініціатив. Головна героїня — дівчина, яка починала з порятунку тварин, а тепер забезпечує військових такмедом.

Писали сценарій, підбирали акторів і локації. Найскладніше було знайти двох зовні схожих акторок з 10-річною різницею у віці й працювати з тваринами. Символом відео став синій браслет із жовтим серцем, який дівчина отримує від батька. І саме такі браслети потім одержали всі переможці відзнаки «Варті» та люди, які їх нагороджували.

Охоплення на 30 мільйонів: соцмережі, медіа, інфлюенсери 

UK comms залучила до промоції 15 лідерів думок — Василя Байдака, Антона Тимошенка, Віталія Гордієнка, гурт «Курган і Агрегат», Світлану Тарабарову та інших. Також готували дописи й сториз про ключові етапи нагороди. 

Відзнаку «Варті» висвітлювали через новини, сюжети й статті з історіями переможців. У результаті вийшло понад 140 публікацій у регіональних та загальнонаціональних медіа, 99% з них — зі згадкою Нової пошти. А також 10 телесюжетів, включно з ефіром на нацмарафоні «Єдині новини», та понад 1000 дописів у соцмережах.  

Загальне потенційне охоплення комунікаційної кампанії склало 32 мільйони.  

Логістичний челендж: 33 нагороди у 13 містах за один день

Агенція реалізувала масштабну логістичну операцію: за один день організувала вручення нагород 33 переможцям у 13 містах України. За лаштунками це означало сотні повідомлень, дзвінків і даних у робочих таблицях. 

За тиждень до дати вручення, після підрахунку голосів, команда вже знала імена переможців і одразу:

  • запустила у друк іменні нагороди та сертифікати;
  • знайшла людей, які вручать нагороди — військових, музикантів, журналістів, активістів і лідерів думок;
  • домовилася з героями, погодила місця й час;
  • розіслала посилки з нагородами, підготувала детальні інструкції для людей, які вручали.

Паралельно залучили чотири регіональні телеканали, які приїхали на вручення у Сумах, Кропивницькому, Дніпрі й Вінниці. Крім того, координували роботу фотографів і операторів, які знімали усіх переможців у Києві та регіонах. 

Волонтерам, які весь час у русі, відзнаки вручали у хабах, на складах, дорогою на роботу, в офісах і просто на вулиці.

Команда отримувала теплі відгуки — волонтерам було приємно, що їхню щоденну роботу помічають та цінують. Багато хто казав: відзнака стала для них несподіваним, але дуже цінним моментом.

Що вдалося та які висновки 

UK comms і Нова пошта змогли: 

  • відзначити волонтерів так, що кожен переможець відчув — його робота не лишилася непоміченою, українці дякують, і ця вдячність — щира;
  • швидко перелаштуватися з підготовки офлайн-заходу на онлайн-промо та вручення в 13 містах;
  • розповісти про відзнаку всій країні та подякувати волонтерам — навіть без великої сцени; 
  • забезпечити загальне потенційне охоплення кампанії понад 30 млн;
  • нагородити всіх переможців в один день без форс-мажорів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео