Британські міністри витратили понад 500 000 фунтів стерлінгів з грошей платників податків на «марне» оновлення урядового вебсайту, яке, на думку критиків, зводиться лише до зміни кольору та переміщення крапки.
На сайті gov.uk, який використовують мільйони людей для отримання таких важливих послуг, як подання податкових декларацій та поновлення паспортів, традиційний чорний заголовок стане синім, а «крапка» — бірюзовою.
Ці зміни були замовлені в рамках «оновлення бренду», а контракти на загальну суму 532 000 фунтів стерлінгів були передані глобальному рекламному агентству M&C Saatchi.
Новий дорогий логотип, який має з’явитися цього місяця, вже викликав глузування з боку державних службовців, один з яких написав в інтернеті: «Хтось дійсно отримав гроші за переміщення крапки?». Інші назвали його «дешевим» і «абсолютно диявольським».
Новий логотип був також розкритикований на вебфорумах, які використовують державні службовці. Один із них сказав: «Як уряд, ми намагаємося максимізувати ефективність і заощаджувати гроші. Чому ми вирішили витратити на це час і ресурси?», а інший пожартував: «Блакитний колір Reform для крапки. Блакитний колір консерваторів для фону. Чи готують вони нас до 2029 року?».
Водночас чиновники захищали витрати, наголошуючи, що шестизначна сума включала «оновлення та розширення» бренду Gov.UK на веб-, мобільних та програмних платформах. Представник уряду заявив: «Це було зобов’язанням попереднього уряду, і два з трьох контрактів були підписані та виконані до липня 2024 року. Новий уряд вирішив перетворити ребрендинг та дослідницьку роботу на зручні для споживачів цифрові продукти, включаючи наш майбутній застосунок, чат та інше».