Креативна комунікаційна агенція Vandog стала новим партнером групи DVL, до якої входять lifecell, Volia та Датагруп. Група провела тендер, за результатами якого агенція Vandog розпочне дворічне креативне обслуговування одразу для трьох брендів
Основною метою співпраці Vandog та DVL будуть ріст клієнтської бази мобільного оператора lifecell та розвиток Датагруп і Volia.
«Ми радіємо можливості долучитись до трансформації телекомунікаційного ринку України, адже lifecell, Volia та Датагруп — потужні гравці, а ми — потужна креативна команда, яка розроблятиме для національних українських телекомунікаційних брендів змістовну і ефективну комунікацію з естетичною та соціальною складовими. Докладемо зусиль, щоб наша взаємодія стала корисною та помітною для споживачів», — говорить директорка та засновниця Vandog Ірина Мєтньова.
«У період великого об’єднання та трансформації нам важливо бути точними, однозначними й ефективними у комунікаціях. Ми шукали партнера, який поділяє наше бачення розвитку брендів і розуміє їхнє значення для наших нинішніх і потенційних клієнтів. І з агенцією Vandog, здається, зійшлися всі зірки», — коментує Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій та розвитку брендів lifecell, Volia, Датагруп.