День батька ще донедавна залишався у тіні масштабних кампаній до Дня матері, але ця тенденція поступово змінюється. Українські бренди все впевненіше комунікують про те, що тато — не просто строгий чоловік чи майстер на всі руки, а щирий, дотепний, турботливий і емоційний герой сучасності.
Цього року креативна складова привітань вийшла на новий рівень: деякі бренди осідлали хвилю ностальгії, інші — обіграли батьківські меми, а хтось зробив ставку на зворушливі зізнання.
Редакція MMR зібрала найцікавіші та найтепліші привітання від українських компаній до Дня батька.
Банк ПУМБ вирішив пригадати найкращі фінансові поради від татів — серйозні, кумедні, часом наївні, але точно турботливі.
Бренд косметики Crumb вирішив пригадати ситуації з життя своїх колег, коли тато був правий.
Мережа супермаркетів «Сільпо» показала повідомлення дітей до батька, у яких вони розповідають про досягнення та новини з життя, а тато відповідає 👍 замість слів. У такий спосіб компанія хотіла нагадати, що хоч тати не завжди говорять, але їхня любов — завжди в діях.
Мережа ресторанів Milk Bar випустила листівки-торти для тата будь-якого віку, стажу і характеру.
Бригада «Азов» нагадала, що українські батьки зустрічають ворога вогнем і залізом, бо люблять тих, кого привели в цей світ.
Мережа АЗК ОККО пригадала коронні татові фрази, які мали зробити з нас людину.
Агенція idealers подякувала татам за те, що навчили креативно мислити, делегувати обов’язки, аргументувати слова і не тільки.
Авіакомпанія SkyUp поділилася історією батька і сина, двох пілотів, які одного разу злетіли разом.
Медіасервіс MEGOGO запустив ініціативу «Татусеві аудіоказки» — серію казок, начитаних голосами телеведучих каналів ICTV та ICTV2, які самі є батьками.
Батальйон «Вовки Да Вінчі» запропонував дітям своїх воїнів розповісти про свого тата та найяскравіший спогад, пов’язаний із ним.
Мережа майстерності Dnipro-M спитала у перехожих, якою є фірмова фраза їхнього батька.