Pinterest опублікував свій список літніх трендів, складений на основі пошукової активності та взаємодії в застосунку.
Тренди можуть вказувати на значний інтерес до покупок, оскільки користувачі шукають пов’язані продукти, щоб долучитися до цих трендів і зайнятися новими хобі. Тому варто звернути увагу на останню активність у пінах, що стосуються ваших власних продуктів і потенційних маркетингових підходів.
То що зараз популярне? За даними Pinterest, «це диджитал-детокс: користувачі насолоджуються спокоєм, відключаючись від екранів і відновлюючи зв’язок з природою в цьому сезоні. Подумайте про затишні котеджі, відпочинок у лісі та канікули, оскільки пошукові запити щодо ідей та дощок візуалізації, пов’язаних із диджитал-детоксом, зросли відповідно на 72% та 273%».
Так, платформа фіксує більше пошукових запитів щодо диджитал-детоксу, що є парадоксом сучасної зв’язності. За даними Pinterest, це сільське відродження, коли користувачі все частіше шукають такі речі, як сільські котеджі, декор у стилі ретро та заміські будинки в сільському стилі.

«Природні ванни» також стають все більш популярними, як і гірські походи та книжкові ретрити.
Але це не тільки активності на свіжому повітрі. Pinterest також повідомляє, що ностальгічні модні тренди переживають відродження, а покоління Z прагне повернути естетику бохо початку 2000-х років.

Pinterest також повідомляє, що «холодна краса» привертає увагу, як і «астрологічний макіяж».

То що ж таке «астрологічний макіяж»? Ви можете перевірити це самі, адже Pinterest надає повний огляд кожного тренду в застосунку.

Як уже зазначалося, варто звернути увагу на дані про тренди від Pinterest, які можуть висвітлити нові аспекти ваших маркетингових зусиль, спираючись на те, що привертає увагу, та створюючи пов’язані пошукові запити.
Повний звіт про тренди за перше півріччя від Pinterest можна прочитати тут.