Бургери за руде волосся: як акція Wendy’s кинула виклик стереотипам
27 Тра 2025, 17:23

Бургери за руде волосся: як акція Wendy’s кинула виклик стереотипам

Після успішного відкриття свого ресторану на Кавілл Авеню у Голд-Кості, мережа фаст-фуду Wendy’s Australia запустила нову акцію «Redhead Redemption», приурочену до Всесвітнього дня рудих. Ця кампанія в ігровій формі кидає виклик давнім стереотипам щодо рудоволосих людей.

Як обличчя бренду, Венді, відома своїм фірмовим рудим волоссям, запросила рудоволосих австралійців та їхніх друзів насолодитися безкоштовним бургером у закладах Wendy’s, що беруть участь у кампанії. Захід вітав усі відтінки, від «полуничного блонду» до «іржавого», надаючи кожному з них можливість опинитися в центрі уваги.

Щоб зробити цей день максимально інклюзивним, Wendy’s нагородив і нерудих, якщо вони були готові перевтілитися в рудих на знак солідарності з рудоволосою спільнотою.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину