Ми всі знаємо, що не варто занурюватися в телефон перед сном, але все одно це робимо.
Креативна агенція TBWA\New Zealand разом із 2degrees, у межах місії з просування здорових телефонних звичок, знайшли креативний спосіб м’яко нагадати людям про необхідність відкласти гаджет перед сном.
Вони запустили радіорекламу, яка перетворює звичні сповіщення на колискові, які транслюються пізно ввечері на Spotify та інших платформах, і слугують веселим нагадуванням: пора вкладати телефон спати — і самому лягати відпочивати.
Проєкт «Phone Lullabies» створений у співпраці з аудіостудією Eardrum і переосмислює три класичні мелодії перед сном — «Rock-a-bye Baby», «Lullaby» та «Hush Little Baby» — використовуючи виключно мобільні звуки. Дзвінки, свайпи, вібрації та сповіщення, які зазвичай покликані привертати увагу, були перетворені на заспокійливі звукові композиції, що м’яко сигналізують: час вимикатися і відпочивати.
Кампанія є продовженням успіху попередньої роботи 2degrees, яка вирішувала проблеми від надмірного обміну до перевантаження сповіщеннями.