На YouTube з’явилося нове лейт-найт-шоу для маркетологів та креативників
27 Тра 2025, 12:03

На YouTube з’явилося нове лейт-найт-шоу для маркетологів та креативників

Маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії Cергій Костя та Ukrainian Marketing Forum запустили маркетингове YouTube-шоу «Not Too Late».

Це українське лейт-найт-шоу для маркетологів, підприємців і креативної спільноти з живою розмовою, побудованою як справжній діалог. Лідери індустрії чесно говоритимуть про виклики, досвід і рішення, які формують ринок.

Першим гостем став український маркетолог та засновник Fedoriv Group Андрій Федорів. У випуску обговорили, як і чому приймаються рішення, що робити, коли не працює план А, які конфлікти проходять команди і як формується стратегія в реальних умовах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Премʼєра першого випуску відбудеться 28 травня на YouTube-каналі шоу.

Розкажіть друзям про новину