Креативна Практика, освітній проєкт від CASES, разом зі студентами, розробила ребрендинг для української шрифтової платформи Rentafont. Це перше оновлення ідентичності цієї платформи з моменту її запуску у 2013 році.
Попередня версія логотипа ґрунтувалась на образі sim-карти та символізувала, що шрифти можуть бути такими ж доступними, як мобільний зв’язок. Але за роки свого існування платформа Rentafont перетворилась на простір знайомства з сучасною українською шрифтовою ідентичністю. Також оренда шрифтів стала лише однією з наявних можливостей для користувачів платформи.

Ця ідея і лягла в основу оновленої візуальної ідентичності платформи. Новий логотип не має знакової частини, а шрифтова частина варіативна та постійно змінюється.
«Для нас важливо було передати просту ідею. Логотип Rentafont, як і сама платформа, — це самостійний простір для популяризації українських шрифтів та шрифтарів, та демонстрації їхнього розмаїття. Адже шрифти — більше ніж просто накреслення текстів. Це простір, в якому живе українська національна культура, ідентичність та візуальні традиції. Тому кожен нарис нового логотипа Rentafont є відсиланням до наших культурних та історичних джерел, — Анатолій Попель, креативний директор проєкту, CEO CASES та Креативної Практики.

Ребрендинг було реалізовано в межах освітнього процесу. Впроваджуватись в життя вона буде поступово. Планується, що незабаром стане можливим купувати фірмову продукцію платформи з використанням оновленої ідентичності. Отримані від його реалізації кошти підуть на розвиток платформи.
Разом із ребрендингом платформи студенти під супроводом Анатолія Попеля та Євгена Ігнатюка, креативного директора Креативної Практики також розробили редизайн самої платформи.
«Коли ми почали працювати з Креативною Практикою, я не очікував на ребрендинг. Мова була про те, щоб дати Rentafont як навчальне завдання для продуктових дизайнерів, зробити концепцію оновленого інтерфейсу. Було неочікувано, що мені запропонували ще й новий логотип і навіть оновлення бренду. І маю сказати, що мені відгукується ця ідея. Бо Rentafont саме про це — про популяризацію українських шрифтів і шрифтових дизайнерів», — Євген Садко, засновник і керівник українського шрифтового вебсервісу Rentafont.
