Коли 20 травня у прямому ефірі програми «Good Morning Britain» було оголошено, що у національної ікони Свинки Пеппи народилася сестричка, шанувальники по всьому світу ледве стримували своє хвилювання.
Це був останній крок у майстерній PR-кампанії, завдяки якій улюблена мультиплікаційна героїня та її сім’я — мама, тато і брат Джордж — стали вірусними протягом останніх місяців, коли ажіотаж навколо цієї важливої новини тільки наростав.
Від інтерв’ю з родиною в прямому ефірі програми «Good Morning Britain» до гендер-паті на електростанції Баттерсі — бренд тримав аудиторію в напрузі і потрапляв у заголовки газет по всьому світу.
Видання MailOnline розповіло про те, як компанія, що стоїть за кампанією, розробила свій рекламний майстер-клас — і про жінку, яка стоїть за ним.
PR-команда Свинки Пеппи працює в агентстві PrettyGreen, яке має багаторічний досвід роботи з найбільшими світовими брендами, серед яких Amazon Music, Disney та Pizza Express.
На чолі з керуючою директоркою Сарою Гендерсон співробітники PrettyGreen наполегливо працювали за лаштунками, щоб перетворити мультфільм на світову новину, яка охопила близько 1,4 мільярда людей по всьому світу.
Компанія надихалася оголошеннями про вагітність знаменитостей, як, наприклад, нещодавня поява вагітної Rihanna на Met Gala 2025, щоб створити момент, який «підірвав інтернет», а також такий, що є «грайливим, близьким до реальності».
Дотримуючись подібної стратегії, Гендерсон та її команда змогли використати медіа та створити унікальний телевізійний момент, під час якого оголошення в прямому ефірі стало вірусним у соціальних мережах — 57 мільйонів переглядів лише на дописі GMB у TikTok.
Все почалося з ексклюзивного «живого» інтерв’ю з Мамою Свинкою на каналі GMB з кореспондентом Річардом Арнольдом. З’явившись зі свого будинку в Пеппатауні, Мама Свинка була готова розповісти головні новини, коли її перервала Пеппа, яка схвильовано сказала: «Мамо, мамо, тебе показують по телевізору, йди подивись!».
Після короткої перерви Мама Свинка була готова до своїх новин. «Я рада повідомити, що наша сім’я стає ще більшою, тому що у нас буде ще одна дитина!» — сказала вона захопленому Річарду, перш ніж камера повернулася назад, щоб показати її животик. Вона також продемонструвала свій результат УЗД, коли дізналася, що має народити влітку.
Було підтверджено, що її вагітність також буде оголошена у фінальному епізоді останньої серії «Свинки Пеппи», який вийшов в ефір 30 березня.
Новина швидко облетіла весь світ, а ЗМІ висвітлювали цю історію з таким же ентузіазмом, як і будь-яку іншу велику вагітність. А компанія PrettyGreen не забарилася скористатися новою славою Пеппи, влаштувавши гендер-паті в одному з найвідоміших місць Великобританії.
Величезна вечірка відбулася на лондонській електростанції Баттерсі 25 квітня, на якій мама і тато Свинка привідкрили завісу, щоб показати, що вони очікують на дівчинку.

І ось, лише місяць потому, пані Гендерсон очолила PrettyGreen, щоб знову підірвати Інтернет оголошенням про народження нового члена сім’ї — маленької Іві. Повертаючись до GMB, у прямому ефірі було оголошено, що Мама Свинка народила дівчинку на ім’я Іві о 5:34 ранку у вівторок.
Молодша сестра Свинки Пеппи з’явилася в лондонському Lindo Wing, тому самому місці, де Кейт Міддлтон народила всіх трьох своїх дітей, і навіть найняла глашатая. Звертаючись до публіки ззовні пологового будинку, він оголосив: «Прошу вашої уваги, щоб почути новину про народження доньки у мами і тата Свинки. У Пеппи і Джорджа з’явилася маленька сестричка, і її звуть Іві. Хай живе Іві!».
Було також виготовлено і вивішено на вулиці імітацію cвідоцтва про народження в стилі королівського оголошення.

І на цьому захоплення не закінчуються, адже фанати зможуть приєднатися до сім’ї на великому екрані з фільмом «Пеппа зустрічає малюка», абсолютно новим кінопроєктом, який стартує 30 травня у більш ніж 2600 кінотеатрах у 19 країнах світу. Годинний, наповнений піснями показ включає 10 абсолютно нових епізодів, в яких Пеппа та Джордж готуються до появи своєї молодшої сестрички.
А наступного тижня GMB обіцяє показати глядачам перше «живе» інтерв’ю Тата Свина після народження Іві.
Говорячи про успіх кампанії в Інтернеті, представник PrettyGreen сказав: «Спираючись на інтернет-культуру та гумор, ми перетворили цю анімаційну віху на вірусний момент, відтворивши знакові оголошення про вагітність знаменитостей разом із сімейними фотографіями та сонограмою. Це забезпечило медіа та інфлюенсерів багатою бібліотекою контенту для посилення історії, що вилилося в глобальну багатоканальну кампанію з високим рівнем поширення».
«Вагітність Мами Свинки підірвала Інтернет, ставши трендом у Google, X та TikTok. Галас призвів до 88% зростання кількості пошукових запитів «Свинка Пеппа» в Google у Великобританії та 57 мільйонів переглядів лише в TikTok «Good Morning Britain». Ця історія внесла безтурботний позитив у новинний цикл, закріпивши Свинку Пеппу в серці поп-культури, викликавши обговорення на Reddit, Mumsnet і навіть отримавши схвальні відгуки від таких брендів, як John Lewis і Grind Coffee», — додали у PrettyGreen.