IKEA випустила власний мініситком
21 Тра 2025, 10:33

IKEA випустила власний мініситком

М’які іграшки, повсякденні ситуації та добряча порція доброго гумору — ось такий несподіваний коктейль від IKEA UK з новим мінісеріалом «Life in Stitches». Кампанія, сповнена самоіронії, в якій знамениті плюшеві іграшки бренду стають героями ситкому в стилі розбірних меблів.

Серіал доступний у вигляді експрес-епізодів в Instagram та TikTok, в яких знакові плюшеві іграшки ІКЕА з’являються у сценах, настільки ж універсальних, наскільки й нестандартних.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

У першому епізоді знаменитий ведмідь DJUNGELSKOG свайпить телефон, перш ніж познайомитися з песцем SKOGSDUVA. Побачення призначено в ресторані IKEA, але реальність не зовсім збігається з фотографіями в профілі.

І це тільки початок. IKEA вже анонсує появу інших культових м’яких іграшок, таких як акула BLÅHAJ, яка стала вірусною в інтернеті, панда-гурманка KRAMIG, прибулець AFTONSPARV та восьминіг BLÅVINGAD.

Кожна м’яка іграшка має власну індивідуальність, створюючи кумедні, ніжні, а іноді й дещо абсурдні ситуації. Панда, яка йде по-англійськи, восьминіг, який не може знайти свої щупальця, акула, яка філософствує про меблі: це явно саморобна пародія, яка висміює домашнє життя, залишаючись при цьому на 100% у всесвіті IKEA.

З «Life in Stitches» ІКЕА оживляє свій асортимент іграшок і демонструє свій світ з гумором, не продаючись при цьому.

Розкажіть друзям про новину