Український райдхелінг-сервіс Uklon створив інтеграцію у вигляді короткого музичного ролика із гуртом Badstreet Boys, учасниками якого є співак Володимир Дантес та коміки Василь Байдак, Олег Свищ, Антон Тимошенко й Слава Кедр.
Ролик з’явився під час рекламного блоку прямої трансляції півфіналів та гранд-фіналу пісенного конкурсу Євробачення 2025 на Суспільне Культура.
Для ролику, створеному у співпраці з креативною агенцією idealers та ілюстраторкою Дариною Згуровець, гурт Badstreet Boys написав пісню про Uklon, яка зазвучала під час рекламного блоку найбільшого пісенного конкурсу Європи.
«Під час наших рекламних проявів у межах телевізійної трансляції Євробачення ми вкотре переконалися — найбільш щиро та емоційно аудиторія реагує на ситуативні формати, які, як в даному кейсі, ще й з використанням пісні. Саме такі короткі музичні ролики, що передають настрій, швидко запам’ятовуються та легко наспівуються, стають справжніми тригерами емоційної прив’язаності до бренду. Тож ми об’єдналися з Badstreet Boys, щоб створити таку інтеграцію, яка приверне увагу та яку захочеться наспівати. І хоча першочерговий задум був невеликим, проєкт виріс у щось значно більше та ціннісне», — розповіла Вікторія Ковальова, VP of Product and Brand Marketing Uklon.
«Ми вже не перший раз намагаємось потрапити на Євробачення. Минулого року були там як учасники, у цьому році на національному відборі як запрошені гості. І от нарешті завдяки Uklon ми таки змогли там заспівати в такому креативному рекламному прояві!» – додали учасники гурту Badstreet Boys.