Практичність та повага до природи: техніка Electrolux стала втіленням шведських цінностей
20 Тра 2025, 12:50

Практичність та повага до природи: техніка Electrolux стала втіленням шведських цінностей

Electrolux продемонстрував сміливий новий образ, заснований на ключових цінностях шведської культури: згуртованості, практичності, любові та повазі до природи, а також пошані до простоти преміум-класу.

Це підкреслила нова рекламна кампанія «Tough being Beautiful», яка спирається на шведські цінності, що їх відстоює відзначена нагородами варильна поверхня SaphirMatt.

SaphirMatt від Electrolux представлена в серії рекламних роликів, які підкреслюють її унікальні якості — довговічність, практичність і стильний дизайн. У відео показані епізоди з життя активних людей, які захоплюються лижами, риболовлею або працюють із деревом — ці сцени передають міцність і функціональність пристрою, натхненні шведським способом життя.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину