Coca-Cola вирішила перетворити одну з найнеприємніших насолод від заморожених напоїв на повноцінний чуттєвий досвід.
За допомогою агентства Ogilvy Singapore бренд запустив візуально хаотичну кампанію, побудовану навколо sphenopalatine ganglioneuralgia — «заморожування мозку».
Кампанія підтримує Coca-Cola Frozen, лимонний газований напій, який особливо популярний в Японії. Щоб підкреслити специфічне відчуття, яке виникає при надто швидкому ковтанні крижаного напою, Coca-Cola замислилася над незвичним питанням: як би виглядало «заморожування мозку»?
Результатом стала серія анімаційних креативів, які перетворюють цей швидкоплинний біль на дико анімаційне видовище, доповнене сюрреалістичним саунд-дизайном та психоделічними візуальними ефектами.

Результатом стали сім окремих анімованих «всесвітів», кожен з яких відображає окрему грань цієї частки секунди сенсорного перевантаження. Малайзійська студія Fuse | Adventures In Audio створила звуковий супровід, кожна звукова доріжка якого імітує поштовх і дезорієнтацію, що виникають під час заморожування мозку.

Креативна команда описує ці ефекти як «аудіовізуальний вибух», що перекладається як «те, що кожен відчував, але ніхто ніколи не бачив», створюючи дизайн-систему, повністю розроблену для «заморожування мозку».
