Бренд плавленого сиру La Vache qui rit запустив кампанію, настільки ж смішну, наскільки і відповідальну, щоб заявити про своє місце у світі емодзі.
Ініціатива під назвою «Le vrai émoji du rire» має форму національної петиції, відкритої для всіх канадців. Її мета — офіційно подати заявку на створення емодзі із зображенням знаменитої червоної корови. А також розставити всі крапки над «і» щодо знаменитого емодзі «кіт зі сльозами радості», який ми використовуємо рефлекторно мільярди разів… коли справжньою іконою сміху є маскот La Vache qui rit.
Щоб підтримати цей запит, бренд не пошкодував коштів на креатив: відеоманіфест, фейкові перші шпальти в газетах та міські білборди, і все це в рішуче радісному та протестному тоні.
Але за гумором кампанії ховається справжня прихильність до солідарності. За кожен підпис, зібраний до 8 червня, $0,50 буде пожертвувано продовольчим банкам Канади, що еквівалентно вартості обіду для нужденного.
Досі жодному бренду не вдавалося внести свій офіційний символ до каталогу Unicode. Тому емодзі La Vache qui rit стане першим, якщо йому вдасться пройти необхідні етапи для затвердження консорціумом, відповідальним за офіційні емодзі.