Агенції, студії, бренди та фрилансери з 41 країни були оголошені переможцями 104-ї щорічної церемонії нагородження ADC.
Поважне світове журі вручило цьогорічний престижний «Чорний куб» агентству FCB New York за ролик «Spreadbeats» для Spotify.
Загалом «Spreadbeats» отримав три нагороди Best of Discipline (у категоріях Advertising, Experiential Design та Interactive), вісім Золотих кубів ADC, чотири Срібні, чотири Бронзові та одну нагороду Merit. Це також був учасник, який отримав найбільшу кількість золотих кубів ADC цього року.
На основі сукупних балів за всі нагороди, отримані цього року, FCB New York було визнано 104-ю щорічною церемонією нагородження ADC Агентством року. Окрім перемоги у номінації Best of Show, агентство отримало три нагороди Best of Disciplines, 13 золотих кубів, 10 срібних, сім Бронзових та шість нагород Merit.
Переможцями 104-ї щорічної премії ADC стали:
- Агентство року: FCB New York;
- Бутикове агентство року: L&C New York;
- Агенція року у сфері брендингу: Squarespace New York;
- Дизайнерська команда року: The New York Times Magazine New York;
- Бутик-дизайн студія року: Auge Design Florence;
- Музична та звукова компанія року: Canja Audio Culture Curitiba;
- Мережа року: FCB Global;
- Продакшн-компанія року: Zombie Studio São Paulo;
- Бренд року: Spotify;
- Некомерційний клієнт року: WWF;
- Фрилансер року (за результатами голосування членів-фрилансерів The One Club): Фенкун Бай;
- Приз глядацьких симпатій: Cossette Toronto з Septième Montréal та GRDN Québec «Roses» для Les Roses FC de Montréal.
Переможці 104-ї щорічної премії ADC у категоріях:
- Реклама: агентство FCB New York за ролик «Spreadbeats» для Spotify.
- Дизайн архітектури/інтер’єру/середовища: дизайн-агентство Kossmanndejong Exhibition Design з проєктом «Health First» для музею Stapferhaus.
- Штучний інтелект: агентство FCB New York з проєктом «Lap of Legends» для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev.
- Книжковий дизайн: дизайнер Фенкун Бай «ShiQi’s Calligraphy» для газети Beijing Times Chinese Press.
- Бренд-/комунікаційний дизайн: агентство Serviceplan Germany з проєктом «Price Packs» для німецької мережі супермаркетів Penny.
- Бренд-сайд/інхаус: агенції The Kitchen North America та Cashmere за кампанію «Heinz Mustard X Mustard» для Kraft Heinz.
- Експериментальний дизайн: агентство FCB New York з роликом «Spreadbeats» для Spotify.
- Геймінг: агентство R/GA Japan з проєктом «Cat God Helpline» для відеогри PONOS The Battle Cats.
- Ілюстрація: газета The New York Times Magazine «Walnut and Me».
- Інтерактив: агентство FCB New York за ролик «Spreadbeats» для Spotify.
- Дизайн журналів/газет: газета The New York Times з проєктом «Whitewash»

- Моушн/кіноремесло: креативна студія Hornet, звукозаписна компанія Warner Records, студії анімації Stim та Wobbly Way з фільмом про музичний альбом «Balloonerism» репера Мака Міллера.
- Дизайн паковання: агенція Auge Design з проєктом «Nazionale — Spirito Italiano» для алкогольного бренду Liquori Nazionali.

- Фарма/здоров’я/велнес: агенція FCB Chicago з продакшн-компанією Rakish, PR-агенцією 360PR та рекламною агенцією The Shipyard Columbus з проєктом «The Last Barf Bag» для виробника засосіб від заколисування для дітей Dramamine.
- Фотографія: газета The New York Times «Escape From Gaza».

- Дизайн продукту: агентство Klick Health з проєктом «Voice 2 Diabetes» для компанії з виробництва медичного обладнання KVI Brave Fund.
- Типографія: агентство Cossette з продакшн-студією Septième та дизайн-агенцією GRDN з проєктом «Roses» для футбольного клубу Roses de Montréal.
Повний перелік всіх переможців 104-ї щорічної церемонії нагородження ADC можна переглянути тут.