Пес став амбасадором ASICS
13 Тра 2025, 17:28

Пес став амбасадором ASICS

Забудьте про модних тренерів та зіркових амбасадорів, бренд спортивного одягу ASICS показав ідеального чотирилапого мотиватора у милій кампанії, створеній агентством Golin.

На мальовничому гірському тлі в ролику з’являється перший собачий представник бренду Фелікс, який з ентузіазмом стрибає, щоб нагадати нам про переваги повернення до основ — відкласти екрани, вийти на вулицю і почати рухатись тілом.

Алекс Вуд, головний креативний директор Golin London, сказав: «У той час як інші спортивні бренди прославляють знайомих елітних спортсменів і пропонують серйозно ставитися до фізичних вправ, ми хотіли розповісти несподівану історію про рух, зосередившись на почуттях, веселощах і повсякденності. Нам сподобалося розуміння того, що собаки є неоспіваними світовими лідерами у сфері фізичних вправ, які регулярно виводять мільйони людей на прогулянку, тож підписання контракту з ASICS було дуже доречним. Хоча співбесіди з талантами були справжнім кошмаром».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину