Часто пошуки надійного страхування супроводжуються проблемами з пошуком найбільш вигідної компанії та призводять до психологічного напруження. Щоб показати переваги страхової компанії Confused.com, агенції Leo Burnett UK та Biscuit Filmworks придумали цікаву візуальну метафору.
Емоційне полегшення від отримання вигідної страхової угоди втілено у вигляді людей, які стають надувними версіями самих себе — повітряними кульками. Люди-кульки блаженно літають у повітрі, поки їх не спускають на землю моменти з реального життя.
Кампанія стартувала 12 травня роликом «Wife», чиє наповнене гелієм піднесення від економії грошей на страховці здувається загрозою візиту свекрухи.
Наступні рекламні ролики, «Dad» та «Neighbour», вийдуть 30 травня.
Звільняючи людей від часового, фінансового та емоційного тягаря страхування, кампанія позиціонує Confused.com як справжню протиотруту від страхових сумнівів, втілену в життя за допомогою простих, комедійних візуальних метафор.