Чи бувало у вас таке, що після шопінгу для зручності доводилось пакувати усі пакети у найбільшу за розміром та найміцнішу сумку? Цим кумедним та знайомим для кожного процесом скористалась IKEA, заполонивши центральну вулицю Великобританії.
Щоб звернути увагу на відкриття нового флагманського магазину IKEA на Оксфорд-стрит, креативна агенція Mother представила сумку FRAKTA як ідеальну сумку для покупок, позиціонуючи її як «сумку над усіма сумками».
Це відображено у зовнішній кампанії бренду, завдяки якій сумки FRAKTA можна побачити в різних магазинах Оксфорд-стрит, від елітних бутиків до масмаркету.
Створені легендарним вуличним фотографом Пітером Фанчем світлини доповнюють концепцію та демонструють, як постери створюють у перехожих враження, що їх оточують потоки пасажирів, кожен з яких має при собі знамениту синю сумку.