Audi створив перевидання «Аліси в Країні Чудес», яке приховує сенсорні тести для оцінки та покращення водійських навичок.
Ідея агентства Ogilvy Barcelona перетворює класичний роман на інтерактивний досвід, де читачі можуть перевірити гостроту зору, слух, рефлекси та інші навички, необхідні для безпечного водіння.
«Алісу в Країні Чудес» було обрано тому, що це казкова історія, яка грає з логікою, сприйняттям і почуттями, і є ідеальним контекстом для інтеграції сенсорних даних у природний спосіб. У перевиданні текст оригінального роману доповнено 10 психотехнічними тестами: гострота зору, перцептивна моторна здатність, поле зору, слухова здатність, стереоскопічний зір, слуховий поріг, увага, зміна кольору, контрастність та сітківка ока.
Користувачам доведеться читати тексти зі зменшуваним розміром, розпізнавати звуки на різних частотах або вимірювати свою здатність передбачати анімовані ілюстрації, серед інших завдань.
Тести були розроблені спільно з медичною фахівчинею Джорджиною Лореллою Оріол, а проєкт, що став можливим завдяки стратегічній співпраці з видавництвом Penguin Random House, підкреслює важливість періодичної перевірки сенсорних здібностей для забезпечення безпечного та відповідального водіння.
Користувачі можуть отримати доступ до інтерактивної диджитал-версії на сайті Audi. Крім того, бренд випустить лімітоване друковане видання, яке буде доступне через застосунок myAudi&Me.