Команда plusone social impact розробила комплексну комунікаційну кампанію з розвитку навичок дошкільнят «НУМО гратись-розвиватись», яку ініціювали ЮНІСЕФ Україна спільно з Міністерством освіти і науки України.
Батьки дошкільнят часто почуваються розгублено у вирі інформації про соціоемоційний розвиток дитини. «Чи правильно я реагую на сльози чи спалахи гніву?», «Як навчити дитину розрізняти емоції та говорити про свої почуття?», «Як допомогти малечі впевнено спілкуватися з іншими й робити власний вибір?» — ці та подібні питання хвилюють багатьох дорослих. І це природно: соціоемоційні навички формують основу для здорової самооцінки, вміння співпереживати, вирішувати конфлікти, а також будувати теплі стосунки з однолітками та дорослими.
Щоби привернути увагу до важливості розвитку соціоемоційних навичок у дошкільнят, команда plusone розробила комплексну комунікаційну кампанію з використанням прийомів гейміфікації. У ній не лише закликають дорослих гратися й розвиватися разом із дітьми, а й підкреслюють: саме гра є природним способом пізнання світу для дошкільнят. У процесі гри дитина активно досліджує, експериментує, вчиться взаємодіяти з іншими та виражати себе — і це закладає основу для розвитку мовлення, мислення, емоційного інтелекту й соціальних навичок.
У рамках першого етапу кампанії агенція plusone social impact разом із Bambuk production та режисеркою Дашею Ши створила серію з трьох відеороликів, що акцентують увагу на розвитку соціоемоційних навичок дошкільнят.
Паралельно за участі партнерів стартувала і всеукраїнська кампанія зовнішньої реклами та digital-просування, тож усі матеріали вже можна побачити на вулицях міст, у київському метро, вагонах Укрзалізниці та в соцмережах.
