Агентство GUT Los Angeles з’ясувало, чого насправді хочуть мами на День матері, і клієнт агентства, служба доставки DoorDash, дарує їм це.
DoorDash перетворюється на DoorDad, щоб подарувати мамам вихідний на День матері.
В американській кампанії знялася акторка Бренда Сонг, яка розповідає про безперервні крики «мамо», що змушують маму працювати в режимі надмірної зайнятості, та пропонує справжній відпочинок за допомогою DoorDad — ідеального помічника та партнера 24/7, який візьме на себе повсякденні завдання, з якими зазвичай стикаються матусі.
«Ми не з чуток знаємо, що найбільше мами хочуть на День матері не просто подарунок, а справжню перерву, — заявив Елі Велес, керуюча директорка партнерських агентств та Superette, креативної студії Doordash. — Як мама, я знаю, скільки психологічного жонглювання відбувається за лаштунками, і як важливо відчувати себе по-справжньому поміченою. За допомогою DoorDad ми хотіли допомогти сім’ям знайти легкий, радісний спосіб з’явитися для мами і зняти частину цього щоденного навантаження з неї».
«Мене як батька ця кампанія дуже зачепила. Вона змусила мене замислитися над усіма тими невидимими речами, які роблять мами, і над тим, як легко залишити це непоміченим, — додав Бруно Аканфора, креативний директор GUT Los Angeles. — У DoorDad ми хотіли додати гумору та сердечності до правди про «батьків за замовчуванням» і дати татусям невеликий поштовх, щоб зробити крок уперед. Тому що коли мами отримують перерву, виграють усі».