Якщо ви були прикуті до свого 24-дюймового телевізора чверть століття тому, коли Девід і Донна заручалися в серіалі «Беверлі-Гіллз, 90210», швидше за все, сьогодні у вас з’явилися ознаки старіння — і, можливо, ви зацікавлені в омолоджуючих засобах для догляду за шкірою від Neutrogena.
Саме така цікава передумова лежить в основі нового рекламного ролика бренду від агентства BBDO New York, в якому 20 секунд триває ця культова сцена, перш ніж її перериває дерматологиня Шона Хіггінс, яка м’яко нагадує фанатам «90210» про те, що вони старіють з роками і повинні користуватися кремом для швидкого усунення зморшок від Neutrogena.
Режисери Девід Шафей та Ліззі Борн з «90210» відтворили пляж Мангеттена на звуковій сцені в Лос-Анджелесі за допомогою синього екрану, вантажівки з піском, кількох акторів-дублерів та того ж самого обладнання, яке використовувалося для створення оригінального серіалу. Вони зберегли співвідношення сторін 4:3, відтворили зернистість плівки оригіналу та працювали з Walker Music над саундтреком у стилі 90-х років.
Кампанія також включає в себе ролики з головною креаторкою ностальгії Маріс Джонс, що включає сцени, зняті в спальнях, кухнях і вітальнях 90-х років, і в кожній з них знову з’являється доктор Хіггінс.
Бренд отримав дозвіл на використання відзнятого матеріалу від Paramount та Platinum Rye Entertainment, а актори серіалу Торі Спеллінг та Браян Остін Грін, як очікується, просуватимуть кампанію через свої соцмережі.