Пивний бренд Tuborg представив нову рекламну кампанію, метою якої є звернення до молодіжних субкультур через трансформаційну силу музики.
Робота націлена на аудиторію покоління Z, оскільки дослідження бренду показало, що 50% з них кажуть, що вони надто перенапружені, щоб шукати розваг.
Кампанія включає ролик, який показує яскраву фестивальну сцену, де посеред натовпу виділяється одна людина, прикута до свого телефону, яка пропускає момент. Коли на сцені діджей відкорковує пляшку Tuborg, характерний звук відкорковування пляшки запалює біт-дроп і вибиває людей зі скролінгу.
Окрім ролика, кампанія представляє нову візуальну мову, засновану на недосконалих, спітнілих та ейфорійних виразах людей.
Створена у співпраці з британською соціальною агенцією We Are Social, кампанія «Feel the Drop» триватиме один рік.