Український бренд одягу COOSH отримав хейт через фото взуття на круасанах, яке було опубліковане в Instagram.

Користувачі соцмереж розкритикували світлину через зневагу до хліба, особливо в умовах війни, «коли він народжується в надскладних і небезпечних умовах, а люди буквально гинуть, щоб він потрапив на стіл».
Переглянути в Threads
Переглянути в Threads
Переглянути в Threads
Окрім користувачів соцмереж, публікація обурила також військову і волонтерку Аліну Михайлову.
«Якщо ви не розумієте, чому реклама бренду Coosh — абсолютна «діч», то почитайте історію України. Там ви дізнаєтесь, що поколіннями в українців забирали хліб, знищували його, відбирали останню зернину, та морили голодом окупанти та диктатори. Згадайте «Азовсталь» — та радість бійців тоді від простого підсмаженого на вогні хлібчика. Моральні Потвори. Та два світи в одній країні», — написала вона.
Однак були і такі користувачі, які не побачили нічого поганого у фото, навівши приклади подібних публікацій у зарубіжних брендів, а також закликали не топити своїх же, а навпаки підтримувати.
Переглянути в Threads
Переглянути в Threads
Переглянути в Threads
Однак одна з користувачок зазначила, що не варто порівнювати зарубіжний та український контекст, оскільки «хліб — це подія, яка болить українцям ще з минулого століття і дотепер».
Переглянути в Threads
Після хвилі обурення COOSH попросив вибачення за фото, зазначивши, що шкодує, що його публікація викликала негативні враження, а також з глибокою повагою ставиться до хліба, розуміючи його цінність, особливо в нінішній час.
Переглянути в Threads