«Ніколи знову»: рекламу Nike розкритикували через асоціацію з Голокостом
29 Кві 2025, 14:46

«Ніколи знову»: рекламу Nike розкритикували через асоціацію з Голокостом

Остання спроба Nike згуртувати марафонців зачепила за живе.

Білборд, розміщений на Лондонському марафоні-2025, з написом «Ніколи знову. До наступного року», викликав критику через те, що він перегукується з фразою, давно пов’язаною з пам’яттю про Голокост.

Реклама, розфарбована червоним кольором із жирним чорним шрифтом, мала на меті передати гірко-солодку рішучість марафонців, які присягаються зійти з дистанції після забігу, щоб наступного року знову взяти участь у змаганнях. Однак «Ніколи знову» є міжнародно визнаною урочистою обіцянкою, пов’язаною з пам’яттю про Голокост, і поєднання формулювання та суворої кольорової гами викликало осуд. Спостерігачі відзначили, що меседж реклами був особливо недоречним з огляду на її час — вона з’явилася через кілька днів після Дня пам’яті жертв Голокосту.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

У відповідь Nike принесла вибачення, заявивши, що не мала наміру заподіяти шкоду, і пояснивши, що кампанія заснована на поширених виразах, які використовують спортсмени після виснажливих забігів.

Компанія підкреслила, що зв’язок з пам’яттю про Голокост був ненавмисним, і підтвердила, що припинить використання цієї фрази в майбутніх матеріалах.

Розкажіть друзям про новину