Креативна студія Uncommon продовжує роботу над проєктом, що розвиває позиціонування авіакомпанії British Airways під слоганом «A British Original». Цього разу компанія підкреслила унікальні особливості, які є «необхідними для подорожей», демонструючи глибоке розуміння потреб своїх клієнтів. Для цього було створено серію мармурових статуй, які символізують постійні цінності British Airways — ті, що «викарбувані в камені» й не підлягають змінам.
Кожна з семи скульптур була натхненна реальною класичною європейською статуєю та прив’язана до одного з популярних напрямків, які обслуговує авіакомпанія. До проєкту були відібрані лише найвідоміші й найунікальніші скульптури світу, які переосмислили в сучасному ключі.
Так, ґаргулья зі смартфоном символізує обмін повідомленнями через безкоштовний WiFi на борту, херувим із паспортом уособлює зручний доступ до аеропортів Центрального Лондона, а статуя Давида з сумками для покупок підкреслює переваги шопінгу під час подорожей із British Airways.
Усі деталі скульптур спершу були виконані вручну, поєднуючи традиційний артистизм із сучасними елементами. Потім їх відтворили за допомогою 3D-рендерингу, розмістили в музейному оточенні, грамотно освітлили й сфотографували так, щоб створити ефект справжніх музейних експонатів.