Поки користувачі соцмереж дораховують, скільки чизбургерів можна купити за 1 мільйон гривень, 24 окрема механізована бригада імені короля Данила випустила нове агітаційне комбо — відеоролик, що пропонує долучитися до Збройних сил України за програмою «Контракт 18−24» за допомогою персонажів комп’ютерних ігор.
Серед персонажів — «Перепливач Тиси», «Копач бурштину», «Маляр у Польщі», «Штурмовик», «Розвідник». Іронія реклами стикається з реальністю вибору, а симуляція перетворюється на відповідальність.
Пресслужба підрозділу пояснила ідею реклами, зауваживши, що хоча життя іноді нагадує комп’ютерну гру, справжня війна — це зовсім не розвага. Єдине, що їх об’єднує, — це можливість кожного самостійно обирати свій шлях, складність випробувань і власну долю.
Користувачі натомість відгукнулися, що на відміну від теперішніх реалій, у грі хоча б можна перезавантажити сейв.