Відзначаючи своє 100-річчя, популярний пивний бренд Corona повністю покладається на асоціації з пляжною культурою. Бренд, який проголошує, що він є синонімом пляжу, запустив нову платформу, що включає ролик, присвячений 100-річчю пляжної культури.
Ролик під назвою «This is Living Since 1925» має архівний вигляд і показує пляжну культуру впродовж століття. Чорно-білі кадри демонструють початок пляжних тусовок, а також сучасну культуру плавання та серфінгу.
Відео, створене спільно з агентством Wieden+Kennedy Amsterdam, має на меті показати асиміляцію Corona з пляжною культурою протягом десятиліть.
Крім того, бренд створив список 100 найкращих пляжів світу, до якого увійшли приховані бухти та знакові берегові лінії. Для створення путівника Corona зібрала групу «пляжних експертів», до якої увійшли океанографи, серфери, дайвери та інші любителі природи, які оцінили сотні світових пляжів за заздалегідь визначеним набором критеріїв. Кожен пляж у списку отримав від одного до трьох сонячних логотипів на основі трьох елементів: пляжна культура, зв’язок з природою та мальовнича естетика.
До списку увійшли такі пляжі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, як Рожевий пляж в Індонезії, пляж Cloud 9 на Філіппінах, малайзійський острів Сіпадан та китайська затока Ялонг.
Можливо, найбільш привабливим для шанувальників є те, що Corona пропонує можливість відвідати деякі з пляжів зі списку, заохочуючи їх придбати спеціальний ювілейний пакет і відсканувати QR-код.