Мешканці Сіднея змивають в унітази все, окрім кухонної раковини, що призводить до засмічень, які коштують постачальнику води Sydney Water 27 мільйонів австралійських доларів на рік.
Після минулорічної кампанії «Toilet Blockers Anonymous», креативна агенція It’s Friday та Sydney Water цього року взялися за вирішення проблеми, створивши особливий гайд — перший у світі посібник зі змиву на туалетному папері.
Цього року туалетний папір став популярним рекламним носієм в Австралії. У січні кампанія організації Bowel Cancer Australia «Break the Poo Taboo» розмістила симптоми раку кишківника на туалетному папері марки Kleenex.
Гайд Sydney Water, створений у партнерстві з екологічним брендом туалетного паперу Who Gives A Crap. Кожен клаптик паперу містить гумористичне, але просвітницьке нагадування про те, що не можна змивати в унітаз: від зубної нитки до волосся, і навіть м’ячів для гольфу. Рулон закінчується закликом назавжди відмовитися від поганих звичок.
Щоб зробити повідомлення неможливим для ігнорування, кампанія розповсюдилася буквально у вбиральнях по всьому Сіднею. Сантехніки міста роздавали путівники під час реальних візитів з розблокування туалетів — ловили винуватців на гарячому, а також допомагали їм не повторювати подібних помилок у майбутньому.