Продакшн-компанія Not Normal та агентство Conill об’єднали зусилля, щоб створити новий погляд на екологічність у новій кампанії, присвяченій Toyota bZ4X для дилера Toyota of Hollywood.
Рекламний ролик представляє сучасний погляд на екологічну свідомість, використовуючи метафору «зеленої людини» — фігури, відомої у кіно зі спецефектами, що символізує мінімальний вплив автомобіля на навколишнє середовище. Такий креативний підхід підкреслює прихильність автомобіля до сталого розвитку.
«Як тільки ми отримали ідею, ми зрозуміли, що є можливість зробити більше, ніж просто розповісти смішну історію, — каже режисер Арі Евазіо. — Ми прагнули створити персонажа, який викликає емпатію, посмішку і дає глядачам привід для роздумів. Кожен візуальний вибір — від художнього оформлення до перформансу — був створений для того, щоб донести ідею сталого розвитку в людській та доступній формі. Для мене найприємнішою частиною цього проєкту було досягнення балансу між гумором і змістом, а також робота з такою пристрасною та креативною командою».
Кампанія проходить на телебаченні та в соціальних мережах.