Єті та інопланетянин зустрілися у рекламі замороженого бургера
24 Кві 2025, 13:08

Єті та інопланетянин зустрілися у рекламі замороженого бургера

Бренд бургерів BUBBA burger вже давно став хітом серед споживачів, але залишався дещо поза увагою, коли справа доходила до маркетингу та реклами.

Перша кампанія для бренда від агенції Familiar Creatures під назвою «You BUBBA Believe It» покликана змінити цю ситуацію. Кампанія стартує цього місяця з незвичайним місцем запуску.

У ролику двоє «найдивніших» мешканців Всесвіту — інопланетянин та Єті — обговорюють ще більш дивну концепцію сучасного світу: заморожені бургери BUBBA виготовляються без наповнювачів, без компромісів, лише з яловичини вищого ґатунку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Створений на найвищому рівні, ролик має свіжий комедійний тон та цікаву виробничу історію, що зосереджує увагу на продукті бренда та його чудовому смаку.

Окрім рекламного ролика, BUBBA burger також розгортає свою кампанію у цифрових, соціальних та інших медіа.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео