У новій дотепній кампанії зовнішньої реклами, що створена агенцією BBH London, бренд злакових сніданків Weetabix виступив як відповідь на ті моменти, коли життя випробовує — моменти, коли енергія на межі, а хочеться тільки зробити глибокий вдих і набратися сил. Коли доросла дитина пише, що хоче повернутись додому після розриву стосунків. Коли бабуся знову просить допомогти з телефоном. Коли ви випадково натискаєте «відповісти всім» у робочому листуванні.
У рекламних сюжетах з’являються три Weetabix, стилізовані під три крапки — символ того напруженого моменту, коли хтось щось пише, а ви вже відчуваєте, що попереду буде щось непросте. Цей візуальний хід майстерно передає відчуття очікування та внутрішньої концентрації — ідеальний момент, щоб згадати про Weetabix як джерело енергії.
Кампанію можна буде побачити на залізничних та станціях метро у передмісті Лондона — саме там, де кожен пасажир хоча б раз переживав момент, коли потрібна додаткова порція витримки.