Реклама солодощів — це можливість для креаторів розслабитися. Та час від часу легковажна забава блискуче вплітається у сильну рекламну ідею. Кампанія агенції Fred & Farid New York для Bon Bon Bum, культового льодяника в Латинській Америці, наповненого жувальною гумкою, є тому прикладом.
Bon Bon Bum спонсорує футбольний клуб «Маямі», професійну чоловічу футбольну команду другого дивізіону чемпіонату Об’єднаної футбольної ліги (USLC). Тому що команда — відстій.
Навіщо Bon Bon Bum спонсорувати футбольну команду з найнижчим рейтингом у чемпіонаті USL? Ось ідея: тому що, як бренд льодяників він любить людей, які програють. Коли ви смокчете льодяник Bon Bon Bum, ви можете дістатися до заповненого жуйкою центру. А коли ви невдало граєте у футбол, ви можете знову піднятися і продовжувати грати якнайкраще. І якщо хтось і знає, що таке поразка, то це футбольний клуб «Маямі», який пережив важкий сезон 2024 року, але готовий переломити хід подій. Цією кампанією бренд льодяників нагадує всім, що поразка — це лише перший крок до солодкого результату.
Кампанія має на меті надихнути людей сприймати невдачі як сходинку до успіху та співпереживати їм — адже це сміливо, коли щось не вдалося, спробувати почати знову.