Бренд фастфуду закликав скуштувати начос із новою зачіскою
17 Кві 2025, 16:41

Бренд фастфуду закликав скуштувати начос із новою зачіскою

Агенція Publicis London та Taco Bell створили спільну кампанію «The Nacho Chop», запрошуючи найсміливіших британців спробувати щось сміливе та нове — як у виборі їжі, так і в зачісках.

Щоб відзначити запуск нової позиції в меню, «Chicken Nachos», Taco Bell запропонував клієнтам продемонструвати свою хоробрість, зробивши «Nacho Chop» — яскраву зачіску, натхненну трикутною формою начос.

Кампанія базується на розумінні того, що британці прагнуть інноваційних страв, незважаючи на те, що часто повертаються до звичних смаків. Кампанія «Nacho Chop» кидає виклик уявленню про те, що британці обережно ставляться до нових смаків.

Відомий перукар і колишній учасник телешоу «Зрадники» на BBC Тайлер Сміт зробив сміливі стрижки для учасників у ресторані Taco Bell у Лондоні. За те, що учасники вийшли із зони комфорту, вони були нагороджені безкоштовним запасом курячих начос на рік.

Агентство Publicis London створило 30-секундний соціальний ролик, присвячений цій події, який було розміщено на всіх соціальних платформах Taco Bell.

Розкажіть друзям про новину