Bolt та Visa перетворили поїздки на добрі справи
17 Кві 2025, 15:45

Bolt та Visa перетворили поїздки на добрі справи

У квітні 2025 року Bolt разом із Visa презентують продовження своєї благодійної ініціативи у партнерстві з фондом «Повернись живим» — кампанію «Донатна Валіза». Ідею, візуальний символ та реалізацію кампанії розробила креативна маркетингова агенція Rockets Growth R&D, яка також працювала над першою частиною проєкту — «Донатного виклику».

Як і минулого року, за кожну поїздку Bolt з вокзалу до будь-якого району Києва, Львова чи Дніпра, оплаченої карткою Visa, Bolt автоматично передає 10 гривень на підтримку проєктів фонду «Повернись живим». Але цього разу — з новою історією та емоційною метафорою, що об’єднує мільйони українців.

Креативна ідея: добрі справи — найцінніший багаж

Центральним символом кампанії стала віртуальна «донатна валіза», яка наповнюється кожною поїздкою користувача. Креативна концепція від Rockets базується на сильному емоційному інсайті: валіза — це не просто річ, а щось дуже сентиментальне, особливо для українців. Її пакують для подорожей, переїздів, щоб відвідати батьків у рідному місті, та везуть з собою найдорожче. У проморолику розповідається історія однієї валізи, яка разом зі своєю господаркою пережила багато важливих моментів.

Простота механіки — довіра до брендів

Користувач просто викликає авто Bolt із вокзалу, оплачує карткою Visa — і Bolt донатить 10 гривень у фонд. Більше нічого. Люди хочуть допомагати, але часто не мають ресурсу або не довіряють процесу зборів. Тут все прозоро: донат іде від бренда, а участь — без додаткових зусиль і витрат клієнтів.

Нова візуальна комунікація стала більш контрастною, аби у інтер’єрі вокзалів бути помітною.

Розкажіть друзям про новину