Пивний бренд Stella Artois представив кампанію «The Check», яка грайливо переосмислює поняття розкоші у світі вишуканої кухні.
З кожним роком попит на ресторани, відзначені зірками Мішлен, зростає, а пристрасні гурмани тижнями, а іноді й місяцями чекають на омріяний столик. Натхнений цим невпинним прагненням до досконалості, «The Check» зухвало запитує: «Що, якби найціннішою частиною трапези була не страва, а пиво?».
Кампанія сміливо заявляє: незалежно від того, хто тримає келих, смак пива Stella Artois завжди варте більшого. Для цього бренд співпрацював з деякими з найвідоміших ресторанів світу — тими, що мають зірку Мішлен або прикрашають путівник Мішлен та список 50 найкращих ресторанів світу, включаючи Cora (Бразилія), GoldPig (Південна Корея), JAN (Франція), Piedra Pasillo (Аргентина), Cacio e Pepe (Колумбія), Marble (Південна Африка) та Handshake (Мексика).
Створена у партнерстві з агентством GUT, «The Check» доводить, що пиво Stella Artois може витримати конкуренцію навіть з найвишуканішими стравами.
Кампанія стартувала в Південній Кореї, Південній Африці, Бразилії, Аргентині, Колумбії та Мексиці.