Бренд автомобілів Chevrolet у співпраці з агенцією Santo Domingo Motors приєдналися до ініціативи з підвищення безпеки дорожнього руху в Домініканській Республіці.
Кампанія «Night Signals» перетворила традиційні рекламні білборди на світловідбиваючі дорожні знаки, які загоряються вночі при контакті зі світлом проїжджаючих транспортних засобів, покращуючи видимість для водіїв на дорогах з поганим освітленням і недостатньою кількістю знаків.
Білборди розташовані вздовж автомагістралі Дуарте та Східного шосе. Це дві найважливіші дороги, які з’єднують країну, і на яких реєструється найбільша кількість дорожньо-транспортних пригод.
Можливість масштабування «Night Signals» дуже велика, тому ідею зможуть поширити на будь-який регіон, який має такі ж проблеми.
