До Дня матері ювелірний бренд Tiffany & Co. запустив нову кампанію під назвою «Strong Like Mom», щоб віддати належне силі, любові та відданості матерів.
У центрі кампанії — короткометражний фільм, у якому знялися справжні працівниці компанії разом зі своїми дітьми. Відео зворушує своєю щирістю: діти віком від 5 до 15 років відповідають на просте, але важливе запитання: «Що робить твою маму сильною?».
Матері у відео одягнені в прикраси з колекції HardWear by Tiffany, відомої своїми сміливими, скульптурними формами. Як зазначив керівник компанії, кампанія натхненна ідеєю, що любов — це сила, яка здатна змінювати світ, і саме ця сила допомагає жінкам бути підтримкою для своїх сімей, професій і спільнот.
Фільм став продовженням весняної кампанії HardWear, запущеної 2 квітня, у якій також брали участь відомі амбасадори бренду — Майкі Медісон, Грета Лі та Анна Веянт.